وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

سلام خوش آمدید

مداد و پاکن

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۰۷ ق.ظ

مداد من همیشه دوسته با پاک کن من

می نویسه مدادم پاک میکنه پاک کنم
 
بعضی وقت ها این دو تا رو تو مدرسه جا می ذارم

وقتی میرم به مدرسه اونارو پیدا میکنم


تو دفترم مینویسم جمله های قشنگ قشنگ

وقتی که اشتباه میشه جمله ام


پاک میکنه پاک کنم اون هارو برایم

دوست ندارم مدادم گم بشه تو مدرسه
 

دوست ندارم پاک کنم حروم بشه بریزه

11 دی 1391

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی