وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

سلام خوش آمدید

قند عسل

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۲۴ ق.ظ

سلام. من قند عسلم. جوجه اردک کیانا. من کیانا رو دوست دارم ولی گاهی اوقات انگار آزار داره. هر چی جیک جیک میکنم هم گوشش بدهکار نیست. البته اون برام یه جای خوب فراهم کرده و همه جور غذایی که من دوست دارم بهم میده. کاهو  سبزی کوکو  نون  گندم و جو .... خلاصه خونه ی کیانا اینا مثل یه بهشت میمونه حتی میتونم توی آب لگنی که تو حمامشون هست تا دلم میخواد شنا کنم و از سبزی کوکوی توی آب مزه مزه کنم خیلی حال میده جاتون خالی. اما یه بدی داره. تنهایی... آره به خدا از اون موقع که من رو از پیش دوستام جدا کردن خیلیییی تنها شدم و مدام با خودم آواز میخونم: جیک جیک جیک جاک جیک جیک جوک جوک جیک جاااک جلیکک
جوک جاکیک جیککک جیکاکجیک جیک و بازم جیک و بازم جیک و جیک
کیانا . مامانش و باباش : ساکت شو جوجهی احمق
وبازم جیک....
_ خفه میشی یا خفت کنم
یه بار دیگه جیک
_ اومدم سراغت دیگه جوجه ی خول و چل
وااااای دیگه نه جیک .... خفه
خ خ خ خ خیله خب الآن میان سراغم و یه کاری دستم میدن . فعلا خدا حافظ


این قصه واقعی بود فقط خودم از زبان جوجه اردکم قند عسل نوشتم

duck-photo-aks.jpg

3 خرداد 1392

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی