وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

سلام خوش آمدید

و امرهم شورا بینهم
 (در کار هایتان با یکدیگر مشورت کنید)


سلام به همگی دوستان
همه ی ما میدانیم که دوران شورای دانش آموزی مدارس و همچنین
مدرسه ی ما آغاز شده.من کیانا پرویزی کلاس ششم خانم امیری نژاد
یکی از کاندیدهای شورای مدرسه هستم . شما باید به کسی رای بدید
که خواسته هایتان را به گوش مسئولین برساند.
اگر به من رای بدید خواسته هایتان را به گوش اولیای مدرسه و
مسئولین آموزش و پرورش میرسانم.
بچه ها دوران تحصیل پدر و مادرهایمان دوران سختی بود.با آن نیمکت های
سفت و سرد که بدن آدم در سرما رویشان خشک میشدو اکثر لباس شاگردان
پاره یا فرسوده میگردید.
ولی چرا ما باید اکنون هم سختی های ان دوران را بکشیم؟
اگر به من رای بدید نمیگذارم که دیگر کسی در مدرسه روی این نیمکت ها
بنشیند و درس بخواند. کاری میکنم تا نیمکت های قدیمی برداشته شود و
به جایشان نیمکت های راحت تری بگذارند.
راستی چرا فقط کلاس ششمی ها باید دی تا شو داشته باشند؟باید تمام
مدرسه بتواند از دی تا شو هایی که توی کلاس هایشان هستند استفاده کند.
وظعیت آب سرد کن را که دیگر چی بگم.
توی پاییز که هوا گرم تر است آبش انگار از توی آبگرم کن بیرون آمده ولی
توی زمستان که کم تر به آب خنک احتیاج داریم آبش یخ یخ است.
این مشکلات را به کمک مسئولین رفع میکنم و امکاناتی از قبیل:
نیمکت های نو ، دی تا شو در هر کلاس ، آب سرد کن سالم ، کتاب خانه ای
برای تمام مدرسه ، سرویس بهداشتی تمیز و سالم ، زیبایی هایی
در محیط مدرسه از جمله(درخت های بهاری، گل و بوته ، رنگ های شاداب برای
کلاس ها و دیوار های داخلی و بیرونی مدرسه و...)میگذارم.
پس با همکاری دیگر مدرسه را آباد کنیم

رای فراموش نشه!!!!!!.....

یادتون نره ها......
راستی دوستان عزیز

نظرات ارزنده ی خود را در جهت بهبود مدرسه در وبلاگ ثبت کنید...

22 مهر 1392

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی