وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

وبلاگ شخصی کیانا پرویزی

تلاش های من مرا به خورشید میرساند

سلام خوش آمدید

lowpoly art

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ
https://www.uplooder.net/img/image/12/8e555936c44d1502ced72b1849bf0516/chanyeol1.png
 
طراحی چهره ی low poly از چانیول، رپر و یکی از اعضای گروه EXO
دوستان این اولین طراحی چهره ی دیجیتال منه و با نرم افزار Corel draw انجامش دادم.
البته مال تابستونه و به خاطر بی مسئولیتی من تا امروز فقط توی اینستاگرام ثبت شده بود...
امیدوارم مورد پسند واقع بشه.مرسی از شما دوستای خوبی که دارم و همیشه به وبلاگم
سر میزنید.حتی اگه بهتون اطلاع ندم.دنبال یه وقت آزادی میگردم که دوباره مثل قبل و پر انرژی
بیام و هم پست بذارم و هم به وبلاگ های قشنگتون سر بزنم.

 

نظرات (۳)

سلاممم کیاناااااا

خیلی خوشحالم دوباره وبلاگتو زدی من 12 سالمه ولی خیلی مطبات منو جذب کرد ولی میهین که بسته شد من اعصابم خورد بود نصف دوستام اونجا بودم ولی بیستر به خاطر تو گیره کردم

من قبلا از همه ی متن های وبلاگ ی اسکیرن داشتم هنوزم دارمشون  من تازه دارم اوتاکو میشم اگه انیمه ای که دوست داشتی  برام بگو ببینم  من خودم حمایتت میکنم میگم تو کیپاپر هم هستی

وای این چند وقت که نبودی خیلی دوس دامر ببینم این چند وقت چیکار کردی و کلی سوال ازت دارم راستی به وبلاگ منم سر بزن کیوتی

جانههههههه

کیانا میشه بگ گراند وبت رو بدون اون نوشته ی " راز بقای من " بزاری وبت ؟ خیلی خوشگله ! لطفاااااا

منظورم عکسشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی